Dla Twojej wygody zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Czy telefon jest na gwarancji?

Większość telefonów, które oferujemy jest już po gwarancji producenta. Jeśli jest inaczej to wyraźnie o tym informujemy w opisie produktu. Do zakupionego telefonu otrzymują Państwo gwarancję premium 48h w naszym serwisie na okres 24 miesięcy od daty zakupu telefonu. Gwarancja premium obejmuje wady fabryczne i wady ukryte telefonu. Nie obejmuje uszkodzeń i wad powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych urządzenia.

2. Skąd pochodzą telefony?

Telefony, które oferujemy to urządzenia poleasingowe i pokontraktowe z rynków zagranicznych. Urządzenia odkupujemy tylko i wyłącznie od dystrybutorów i korporacji. Nie prowadzimy komisu telefonów i nie odkupujemy urządzeń od osób prywatnych. Dzięki temu nie ma ryzyka, że na telefonie może pojawić się blokada operatora za niezapłacony abonament.

3. Czy telefon jest z fabrycznym pudełkiem?

Nie, ponieważ firmy i dystrybutorzy nie przechowują pudełek ze względu na koszty logistyczne. Telefony kupujemy hurtowo partiami po 100 lub 200 sztuk. Telefon otrzymują Państwo w naszym pudełku firmowym, w które pakujemy telefony na naszym magazynie.

4. Czy wszystkie części w telefonie są oryginalne?

Tak, w 100%. Kupujemy telefony tylko w najlepszym stanie technicznym tzw. grade A. Jako firma będąca od 14 lat na rynku nie pozwalamy sobie na sprzedaż telefonów o wątpliwej jakości. Każdy telefon dokładnie weryfikujemy pod kątem wizualnym, technicznym i prawnym, aby zagwarantować wysoką jakość urządzeń, które Państwu oferujemy. Telefony sprawdzamy od razu po otrzymaniu dostawy specjalistycznym oprogramowaniem diagnostycznym.

5. Dlaczego cena telefonów jest tak atrakcyjna?

Kupujemy telefony hurtowo i regularnie. Jesteśmy dla naszych dostawców rzetelnym partnerem dlatego możemy liczyć na specjalne ceny, co przekłada się na świetną relację jakości do ceny dla Państwa. 

6. Czy telefon posiada jakieś wady?

Nie, telefon jest dokładnie zweryfikowany pod kątem wad technicznych i wizualnych i jest całkowicie sprawny, gotowy do aktywacji. 

7. Czy działa Touch ID/FaceID*?

Tak, systemy rozpoznawania odcisku palca lub twarzy działają bez zarzutu.

*w zależności od modelu telefonu

8. Czy telefon jest w 100% sprawny?

Tak! Każdy telefon jest poddawany szczegółowej diagnostyce za pomocą specjalnego oprogramowania. Sprawdzamy kondycję baterii, ilość cykli ładowania, oryginalność części oraz inne istotne parametry.

9. Czy telefon jest wyczyszczony z danych poprzedniego właściciela?

Tak, telefon jest wyzerowany z wszelkich danych, przywrócony do ustawień fabrycznych i gotowy do aktywacji. Zupełnie jak nowy telefon.

10. Czy otrzymam dowód zakupu telefonu?

Oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą firmą, płacącą podatki w Polsce. Na każdy telefon otrzymują Państwo fakturę VAT marża na firmę lub fakturę imienną na osobę prywatną.

11. Jak wygląda zakup na raty?

Podstawowym warunkiem otrzymania kredytu jest posiadanie powyżej 18 lat i stałe zatrudnienie w formie umowy o pracę lub umowy zlecenie na czas nieokreślony. Następnie należy wybrać opcję płatności raty i wypełnić wniosek ratalny. Gdy bank wyda zgodę na udzielenie kredytu wydajemy Państwo telefon. Wniosek o zakup ratalny mogą Państwo wypełnić zarówno przez Internet jak i stacjonarnie w naszym salonie.

12. Czy telefon mogę kupić stacjonarnie?

Jak najbardziej! Zachęcamy do odwiedzenia naszych salonów smartSPOT w celu zakupu telefonu. Na miejscu mogą Państwo obejrzeć i przetestować aktualnie dostępne urządzenia. Dane salonów podajemy na stronie www.smartspot.com.pl

13. Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatność gotówką, kartą płatniczą, przedpłatę przelewem, płatność ratalną za pośrednictwem Santander Bank. Współpracujemy również z PayPo - możesz kupić telefon dziś, a zapłacić za niego za 30 dni.

14. Czy telefon posiada polskie menu?

Tak, każdy telefon, który znajduje się w naszej ofercie posiada polski język menu.

15. Czy możliwa jest negocjacja ceny?

Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, ponosimy szereg kosztów związanych z funkcjonowanie zgodnie z prawem przez co ceny nie podlegają negocjacji. Kupując w legalnej firmie mają Państwo szereg praw oraz pewność, że kupiony telefon jest całkowicie sprawny i pochodzi z legalnego źródła.

16. Czy sprzedają Państwo telefony na raty poza bankiem?

Nie. W zakresie sprzedaży ratalnej współpracujemy z Santander Bank. 

17. Otrzymałem błędne zamówienie, co robić?

W razie jakichkolwiek niezgodności/problemów z zamówieniem, prosimy o kontakt pod numerem 510 237 017 lub na adres mailowy bok@smartspot.com.pl

18. Ile mam czasu na zwrot zamówienia?

Klient ma 14 dni na zwrot zamówienia (liczone od momentu otrzymania przesyłki). Z możliwości zwrotu wykluczone są produkty personalizowane, czyli folie wykonywane dla klienta na wymiar. 

19. Czy telefon jest wodoszczelny?

Producent określa klasę odporności iPhone na zachlapania, wodę oraz pył. Z określonej klasy odporności wynika, jak długo i jak głęboko telefon może znajdować się pod wodą. Stopień odporności może się obniżyć w efekcie normalnego zużycia telefonu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń telefonu po kontakcie z cieczą. 

20. Czy w przypadku usterki telefon jest naprawiany czy wymieniany na nowy? 

Nieskomplikowane usterki są naprawiane przez doświadczonego serwisanta. Skomplikowane problemy niemożliwe do naprawienia skutkują wymianą telefonu na nowy. 



Masz pytanie? Zadzwoń pod numer 510 237 017 lub napisz na bok@smartspot.com.pl