Telefon Apple iPhone 11 64 GB Purple

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Dostępny Dostępny
  • Czas realizacji: 24h
  • 2 099,00 zł
  • szt.

XYZ

Producent: Apple
Model: iPhone 11
Wbudowana pamięć: 64GB
Kolor: Purple
Kod producenta: [MHDF3PM/A

Apple iPhone 11 64 GB 

Telefon używany, w stanie idealnym. Może nosić minimalne ślady używania. Wszystkie części są oryginalne.

Najważniejsze cechy:

  • europejska dystrybucja
  • Face ID w pełni sprawne
  • gwarancja legalności pochodzenia
  • bardzo dobry stan wizualny
  • perfekcyjny stan techniczny
  • dokument zakupu z numerem IMEI
  • gwarancja na sprzęt
  • wszystkie podzespoły oryginalne
  • wyzerowany, gotowy do aktywacji
  • w 100% sprawny
  • dowód zakupu FV marża lub faktura imienna
  • możliwy zakup na raty

Nowoczesny aparat

Jeśli chcesz, by Twój telefon pełnił także funkcję aparatu fotograficznego, wybierz model iPhone 11. Zastosowano w nim podwójny aparat z ultraszerokokątnym obiektywem oraz wiele innowacyjnych funkcji, jak automatyczny tryb nocny czy nagrywanie wideo w jakości 4K.

Ekran LCD

Smartfon Apple iPhone 11 został wyposażony w wyświetlacz LCD o przekątnej 6,1 cala i rozdzielczości 1792 x 828 pikseli. Na tak dużym ekranie z powodzeniem możesz oglądać ulubione programy i seriale, a także z większym komfortem korzystać z potrzebnych aplikacji.

Ulepszona bateria

Czy wiesz, że w telefonie Apple iPhone 11 bateria działa o godzinę dłużej niż w poprzedniku – iPhonie XR? Tych kilkadziesiąt minut może się okazać kluczowych dla Twojego używania smartfona przez cały dzień, a także wpłynie na częstotliwość ładowania urządzenia.

 

iPhone 11 64 GB

Wymiary: 150.9 x 75.7 x 8.3 mm

Waga: 194 g

Ekran: LCD 6,1 cala 1792x828 px

Aparat przód: 12 Mpx

Aparat tył: 12 + 12 Mpx

Wbudowana pamięć: 64 GB

Pamięć RAM: 4 GB

Złącza: Lightning

Bateria: 3110 mAh

System operacyjny: iOS

Procesor: Apple A13 Bionic

Slot karty pamięci: nie

Czujniki: Face ID, barometr, żyroskop trójosiowy, przyspieszen­io­mierz, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia zewnętrznego

Łączność: 4G (LTE), 3G, NFC, Dual SIM, Wi-Fi, Bluetooth 5.0

Dla Twojej wygody zebraliśmy w jednym miejscu najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Czy telefon jest na gwarancji?

Większość telefonów, które oferujemy jest już po gwarancji producenta. Jeśli jest inaczej to wyraźnie o tym informujemy w opisie produktu. Oferujemy Państwu zakupu gwarancji premium 48h w naszym serwisie na okres 6 miesięcy od daty zakupu telefonu. Gwarancja premium obejmuje wady fabryczne i wady ukryte telefonu. Nie obejmuje uszkodzeń i wad powstałych na skutek uszkodzeń mechanicznych urządzenia.

2. Skąd pochodzą telefony?

Telefony, które oferujemy to urządzenia poleasingowe i pokontraktowe z krajów Europy Zachodniej, Urządzenia odkupujemy tylko i wyłącznie od dystrybutorów i korporacji. Nie prowadzimy komisu telefonów i nie odkupujemy urządzeń od osób prywatnych. Dzięki temu nie ma ryzyka, że na telefonie może pojawić się blokada operatora za niezapłacony abonament.

3. Czy telefon jest z fabrycznym pudełkiem i akcesoriami

Nie, ponieważ firmy i dystrybutorzy nie przechowują pudełek ze względu na koszty logistyczne. Telefony kupujemy hurtowo partiami po 100 lub 200 sztuk. Telefon otrzymują Państwo w naszym pudełku firmowym, w które pakujemy telefony na naszym magazynie, Ze względów higienicznych wszystkie używane akcesoria są utylizowane, a Państwu oferujemy zakup nowych zestawów akcesoriów w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu wykluczamy ryzyko, że ładowarka lub słuchawki przestaną działać po kilku dniach od zakupu. Poza tym, słuchawki mają bezpośredni kontakt z wydzieliną uszną. Przez to są rzeczą całkowicie osobistą. Jeśli posiadają Państwo akcesoria z poprzedniego telefonu w domu to można zdecydować się kupić sam telefon.

4. Czy wszystkie części w telefonie są oryginalne?

Tak, w 100%. Kupujemy telefony tylko w najlepszym stanie technicznym tzw. grade A. Jako firma będąca od 13 lat na rynku nie pozwalamy sobie na sprzedaż telefonów o wątpliwej jakości. Każdy telefon dokładnie weryfikujemy pod kątem wizualnym, technicznym i prawnym, aby zagwarantować wysoką jakość urządzeń, które Państwu oferujemy. Telefony sprawdzamy od razu po otrzymaniu dostawy specjalistycznym oprogramowaniem diagnostycznym.

5. Dlaczego cena telefonów jest tak atrakcyjna?

Kupujemy telefony hurtowo i regularnie. Jesteśmy dla naszych dostawców rzetelnym partnerem dlatego możemy liczyć na specjalne ceny, co przekłada się na świetną relację jakości do ceny dla Państwa. 

6. Czy telefon posiada jakieś wady?

Nie, telefon jest dokładnie zweryfikowany pod kątem wad technicznych i wizualnych i jest całkowicie sprawny.

7. Czy działa Touch ID/FaceID*?

Tak, systemy rozpoznawania odcisku palca lub twarzy działają bez zarzutu.

*w zależności od modelu telefonu

8. Czy telefon jest w 100% sprawny?

Tak! Każdy telefon jest poddawany szczegółowej diagnostyce za pomocą specjalnego oprogramowania. Sprawdzamy kondycję baterii, ilość cykli ładowania, oryginalność części oraz inne istotne parametry.

9. Czy telefon jest wyczyszczony z danych poprzedniego właściciela?

Tak, telefon jest wyzerowany z wszelkich danych, przywrócony do ustawień fabrycznych i gotowy do aktywacji. Zupełnie jak nowy telefon.

10. Czy otrzymam dowód zakupu telefonu?

Oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą firmą, płacącą podatki w Polsce. Na każdy telefon otrzymują Państwo fakturę VAT marża na firmę lub fakturę imienną na osobę prywatną.

11. Jak wygląda zakup na raty?

Podstawowym warunkiem otrzymania kredytu jest posiadanie powyżej 18 lat i stałe zatrudnienie w formie umowy o pracę lub umowy zlecenie na czas nieokreślony. Następnie wypełniają Państwo wniosek o zakup na raty na stronie Santander Bank i gdy bank wyda zgodę na udzielenie kredytu wydajemy Państwo telefon. Wniosek o zakup ratalny mogą Państwo wypełnić zarówno przez Internet jak i stacjonarnie w naszym salonie.

12. Czy telefon mogę kupić stacjonarnie?

Jak najbardziej! Zachęcamy do odwiedzenia naszych salonów smartSPOT w celu zakupu telefonu. Na miejscu mogą Państwo obejrzeć i przetestować aktualnie dostępne urządzenia. Dane salonów podajemy na stronie www.smartspot.com.pl

13. Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatność gotówką, kartą płatniczą, przedpłatę przelewem, płatność za pobraniem oraz płatność ratalną za pośrednictwem Santander Bank.

14. Czy telefon posiada polskie menu?

Tak, każdy telefon, który znajduje się w naszej ofercie posiada polski język menu.

15. Czy telefon był przez Państwa naprawiany?

Nie, nie kupujemy telefonów uszkodzonych.

16. Czy możliwa jest negocjacja ceny?

Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, ponosimy szereg kosztów związanych z funkcjonowanie zgodnie z prawem przez co ceny nie podlegają negocjacji. Kupując w legalnej firmie mają Państwo szereg praw oraz pewność, że kupiony telefon jest całkowicie sprawny i pochodzi z legalnego źródła.

17. Czy sprzedają Państwo telefony na raty poza bankiem?

Nie. W zakresie sprzedaży ratalnej współpracujemy tylko i wyłącznie z Santander Bank.